שטיח למניעת החלקה באמבטיה


במרבית הבתים קיימים כיום מגוון רחב של אביזרים בטיחות שונים, חלקם גלויים אל העין ומאפשרים התמודדות יומיומית עם סיכונים שונים וחלקם חבויים בארון ומחכים לשעת השין. אך כאשר מדובר בהגנה יומיומית על מרבית יושבי הבית, מדובר בין היתר גם על שטיח למניעת החלקה באמבטיה המגיע כיום במגוון רחב של דגמים וסוגים. אך מעל לכל סוגי הדגמים והצורות, חשוב לדעת כי הימצאות של שטיח שכזה יכולה להיות מועילה לא רק עבור ילדים ואנשים מבוגרים, אלא לכל אחד מאיתנו שברגע אחד מפספס דריכה לא נכונה עם רגל רטובה. לכן נשאלת השאלה אילו סוגים של שטיחים יש, כיצד ניתן לייבש אותם למשל ומה תהיה העלות של כל אחד מאותם דגמים.

שטיחים מעולים למניעת החלקה

הרבה לפני שנצלול אל מגוון השטיחים המנסים לעשות לנו נעים ברגל, חשוב להכיר את סוגי השטיחים אשר נחשבים ליחסית "פשוטים" אך מסוגלים להעניק מענה מושלם עבור רגליים רטובות. אחד מהם הוא כמובן שטיח אמבטיה ואקום, המוצע בגודל של כ 30 על 30 ומגוון דגמים של תמונות החל מאבנים, חול ועוד צבעים אחרים. השטיח נחשב לקל להסרה ועלותו נעה בין שישים עד שבעים וחמישה שקלים.

דגם נוסף של שטיח למניעת החלקות באמבטיה הוא כמובן השטיח האנטי בקטריאלי, אשר מציע גם כפותרי ואקום המציעים למשתמש גם עמידה יציבה ומעולה לשימוש ברגליים רטובות. בנוסף דגם זה מגיע במגוון רחב של צבעים ובעל יכולות אנטי בקטריאליות כמו שציינו ומחירו נע בין 95 עד 120 שקלים.

סוגים נוספים של שטיחים

אל בין כל השטיחים החדשים והמעולים למניעת החלקה באמבטיה, כיום קיימים לא מעט סוגים שונים של מדבקות המאפשרות שימוש ואפקטיבי בזמן דריכה עם רגליים רטובות. מדבקות אלו מגיעות במגוון רחב של דגמים, החל מדגמים מעוינים, מלבניים ועוד מגוון צורות וצבעים שונים. מחיר עלות למדבקה בודדת נע בין ארבעים עד חמישים וחמישה שקלים. בנוסף למדבקות אלו ישנם מדבקות מעולות לשימוש עבור ילדים ובגדלים תואמים, המשלבים מגוון ציורים לילדים ובמחירים הנעים בין חמישים עד שישים וחמישה שקלים.