איטום קירות חיצוניים לקראת החורף

אזורים שונים בביתנו ידרשו חיזוק אחת לתקופה, בין אם מדובר בניקוי מעמיק של המרזבים שלנו ועד אל שימון הצירים בדלתות הכניסה אל הבית. אך כאשר אנו מתקרבים אל חודשי החורף הקרירים והרטובים, חשוב לוודא כי המרזבים אכן נקיים ומוכנים להולכה של מי הגשמים, אלא גם כי הקירות החיצוניים אטומים ומוכנים לקראת החורף. על כן באיטום קירות חיצוניים לקראת החורף חשוב להכיר אילו חומרים יוכלו להיות יעילים עבורנו, אילו חברות יוכלו לספק לנו שירות שכזה ומה בעצם חשוב שנכיר לפני שאנו מזמינים שירות כל כך קריטי בתקופות גשומות.

מה חשוב לדעת באיטום קירות חיצוניים לקראת החורף?

הרבה לפני הזמנה של איש מקצוע או לכל הפחות חיפוש שלו, חשוב שכל קודם נאתר את האזורים הבעייתיים או אלו המועדים לפורענות. אם אנו גרים בקומת קרקע אז מומלץ להתחיל את הבדיקה מהאזורים החיצוניים, לרבות אזורי החיבור בין קירות והגג, כאשר החיפוש יהיה אחר סדקים, חורים בגדלים שונים וכמובן קילופים. מומלץ לקלף בצורה עדינה את האזור באמצעות שפכטל, עד שנוכל לראות את "הבסיס" של השלד. אם נבקש לבצע את סתימת החורים בעצמנו, ישנם שני חומרים מומלץ לכך כאשר הראשון הוא על מנת לייצר בסיס הדבקה טוב לחומר החיצוני והוא חמור כדוגמת "פגאפיקס" אשר יוכל לחזק את הבסיס ולעזור איטום מפני קור וחום. חומר נוסף כדוגמת "פרופילה" נוכל למרוח לאחר התייבשות של החומר הבסיסי ולבסוף לצבוע את הקיר.

אנשי מקצוע עבור איטום קירות חיצוניים – אחת מהחברות שנוכל למצוא כיום היא חברת "ציון איטום ובינוי", המציעה שירותים של איטום גגות, איטום קירות חיצוניים, יריעות ביטומניות ועוד. החברה בהנהלת ציון הרוש עוסקת בתחום מעל לעשרים וחמש שנים ומעניקה שירות באזור חיפה ושאר יישובי חוף הכרמל. חברה נוספת תוכל לתת פתרונות גם לקירות חיצוניים במבני דירות, והיא חברת ל.סנפלינג המתמחה בשיקום ואיטום קירות כבר מעל לחמש עשר שנים בתחום. החברה מציעה חיזוק ועיגון של כל סוגי האריחים, שיפוץ מבנים החל מחידוש צנרות ועד לחודש מעטפת המבנה.