איך לעבוד במלון באילת?

ישנן לא מעט עבודות המשלבות לא רק יכולת להרוויח כסף טוב, אלא לשלב גם לא מעט הנאה, נופים מרהיבים, סביבת עבודה דינמית וצעירה ואפילו מגורים. משרות שכאלו ניתן למצוא לרבות במלונות שונים באילת, המשלבים לא רק תנאי מגורים מעולים, שירותי הסעה במידת הצורך וזכויות סוציאליות מהיום הראשון אלא גם אווירה כיפית, נופים מרהיבים ועוד מגוון הטבות שונות. חשוב לזכור כי משרות בבית מלון פתוחות עבור קהלים גדולים, בין אם מדובר בלוחמים לשעבר, אנשי בידור בעתיד ובהווה וכמובן אנשי שירות וניקיון. אבל חלק מהמועמדים ככל הנראה תוהים איך מתחילים לעבוד במלון באילת? איך מחפשים ומה התנאים עבור כל המשרה? אפשר למצוא גם מידע באתרים כמו https://www.isrotel.co.il/careers/

ממשרד הקבלה ועד לאבטחת המלון

משרות בבתי המלון כוללות כמו שציינו מגוון רחב של תפקידים, אך כאשר מדובר בתחום האבטחה של בתי המלון, חשוב לזכור כי מדובר במענה הראשוני במקרים של פח"ע, התפרעויות ועוד מגוון סכנות ותרחישים שעלולים לפקוד את בית המלון. לכן הדרישות עבור תפקידי אבטחה במרבית בתי המלון באילת, נעים בין רובאי 03 ומעלה, יכולת אחראיות, ראש גדול, אנגלית ברמה טובה ולעיתים ידרשו המועמדים לעבור גם קורס הכשרה. משרה זו כוללת בחלק מהמקרים מגורים, בונוסים למתמידים ועוד שלל הטבות משתנות בין בית המלון לאחוזי המשרה. משרה לא פחות מעניינת שניתן למצוא בבית המלון הוא של פקידי הקבלה, אשר אחראים על סידור החדרים, על מתן מענה לאורחים ישיר או טלפוני וכמובן רמת אנגלית גבוה. כמו כן תפקיד זה נחשב "לפנים" של המלון ולכן נדרשים אנשים בעלי תודעת שירות גבוהה.

חלק מהווי ובידור: מנגד יוכלו לא מעט מועמדים לנסות את מזלם על בימת בית המלון, בין אם מדובר בהצגות למבוגרים בשעות הלילה ועד אל הפעלות לילדים בבוקר ועוד מגוון פעילויות שונות בשעות הצהריים ואחר הצהריים. כל אלו יוכלו להעניק ניסיון בעמידה מול קהל, ביכולות אלתור וכמובן יכולות משחק. ואם נגענו באחד האזורים הפופולריים של בית המלון והיא כמובן הבריכה, שם נדרשים מצילים ומפעילי בריכה עם תעודת מציל בתוקף, אנגלית ברמה גבוהה וכמובן תעודת מגיש עזרה ראשונה. כמו כן חלק מהמשרות הנ"ל מוצעות בחלקן גם עם מגורים, תנאי שכר מעולים וכמובן משמרות בסופי שבוע.