איך להכין רוטב פירות יער

ישנם לא מעט טעמים שונים שיכולים להקפיץ ולשדרג כמעט כל מנה, אחד מהם הוא ללא ספר טעמו של רוטב פירות היער המעולה. הרוטב שמוצא עצמו ביותר ויותר קינוחים שונים ואפילו בישולים שאינם נחשבים לקינוח, מתפשט בין מטבחי העילית ועד למסעדות רחוב פשוטות. הטעמים המעולים מאפשרים לבצע שילובים שונים ומרעננים, הם מצליחים להשתלב אפילו בקוקטיילים, במנות גורמה מטריפות ובעוד מגוון הולך ומתרחב של מטעמים שונים. ובכדי שהקיץ גם הוא יהיה מרענן ועטים בדיוק כמו רוטב פירות יער, במאמר הבא תוכלו למצוא את המדריך המושלם איך להכין רוטב פירות יער.

איך להכין רוטב פירות יער בקלות

ראשית יש לוודא כי יש בהישג יד כמה כלים קריטיים, הראשונה היא קערה, מסננת, חבילה של ניילון נצמד, 40 גרם סוכר ומינימום 200 גרם של פירות יער קפואים או בשלים. חשוב שהקערה תהיה עמידה גם לחימום מכיוון שהשלב הראשון כולל חימום בן ארבע דקות במיקרו יחד עם הסוכר והפירות כמובן. חשוב שבזמן החימום הקערה תהיה עטופה בניילון נצמד, וכאשר החימום יסתיים נסנן את כל מה שקיבלנו לקערה אחרת ועם סיום ההעברה יש להתחיל ולמעוך את הפירות מעל לקערה. ניתן להפוך את הרוב ליותר "אותנטי" עם הוספה של חתיכות פרי לא מעוכות אל הרוטב עצמו.

רוטב פירות יער מעולה ל..

הכנת רוטב של פירות יער לא דורש עבודה כל כך רבה, עם זאת בסיום מומלץ לטרוף את הרוטב עד כמה שניתן ולתת לו להתקרר מעט. ולמרות שהוא לא זקוק לכל כך הרבה עבודת הכנה, הוא מעולה למגון רחב של טעמים. נוכל להשתמש בו כתוספת מעולה לעוגות גבינה, נוכל להוסיף אותו אל קוקטיילים שונים ואפילו נוכל להוסיף אותו אל כוס הסודה שלנו ולקבל מיץ מוגז. הטעמים הייחודים של פירות היער יכולים להתאים לעוד מגוון רחב של בישולים שונים, בין אם יהיו מתוקים ובין אם יהיו מלוחים או חמצמצים, פירות היער יוכלו למצוא את מקומם בקלות רבה. אז לפני שאתם מתלבטים מה יכול לשדרג את הקינוח או המנה הבאה, קחו בחשבון שרוטב פירות יער יכול להיות התוספת המושלמת.