איך להסמיך רוטב פירות יער

ישנם לא מעט סודות שאם כבר היינו יודעים אותם בזמן, ככל הנראה שהיינו חוסכים לא מעט כאב ראש, לחץ, תסכול ולעיתים גם כסף. אבל ישנם מכירים שאם רק היינו יודעים להכין טוב יותר את מה שאנו מבקשים, ככל הנראה שהיה לנו הרבה יותר טעים, לנו כמובן ולכל הסובבים אותנו. אחד הסודות שככל הנראה הצליח להישמר בסתר לא מעט זמן, הוא איך להסמיך רוטב של פירות יער. מקרים כאלו דורשים לעיתים תיקון קטן או לעיתים הכנה מחודשת של כל ההליך מחדש. לכן במאמר הבא הבאנו את הסוד קטנטן הזה בצורה פשוטה הרבה יותר.

איך להסמיך רוטב פירות יער, מהמורכב לפשוט

ישנם מקרים שונים הדורשים כמו שציינו הכנה מחודשת של כל הרוטב וכאלו הדורשים "נגיעה" קטנה שתסדר ותסמיך את הרוטב בדיוק למידות שאנו מבקשים. אחת השיטות הידועות להסמכה של רטבים לסוגיהם היא קונפלור, בעיקר ברטבים המיועדים למאפים או לקינוחים. את הקונפלור נוכל להוסיף בכל שלב של הכנת הרוטב, בין אם לאחר שסיימנו את ההכנה שלו ועד להוספה של הקונפלור עוד מתחילת הבישול של הרוטב עצמו.

אפשרויות שימוש לרוטב

מלבד הטעמים המועילים שנפיק מרוטב סמיך וגם לא, נוכל גם להשתמש ברוטב למגוון רחב של בישולים ומטעמים שונים. החלק שאולי פחות מוכר לבשלנים שבנינו, הוא כמובן אזור הקוקטיילים שבשנים האחרונות נהנה מעלייה מחודשת לרגל של פירות יער שונים. שילובים אלו יכולים להגיע עם ג'ין, וודקה, מרטיני ועוד טעמים דומיננטיים.

ומה עם האוכל?

ובנוגע לאוכל כבר מצאנו את רוטב פירות היער בלא מעט מנות שיוכלו להפתיע רבים מאיתנו, אחד מהם היה מאפה ממולא בגבינה מלוחה יחד עם פירות יער ורוטב מטפטף מעל. אך הפופולריות העיקרית של הרוטב נמצאת בעולם המתוקים, בה נוכל למצוא עוגות רבות שישמחו לקבל כמה טיפות של רוטב פירות יער מתקתק. לצד כל אלו גם מגוון סברינות, קרפים, בלינצ'סים, עוגות גבינה ועוד מגוון כמעט בלתי מסתיים של שימושים ברוטב של פירות יער. לכן כאשר נסיים עם ההסמכה, נוכל להנות מתוסף מצוין לכל מאכל שנבקש.