איך מכינים ריבת פירות יער

ישנם לא מעט פעמים בהם הפירות מסתכלים עלינו וגם אנחנו וגם הם יודעים שלאוכל אותם ככל הנראה לא יהיה הדבר הבא שיקרה, במקרים כאלו אחד הפתרונות המושלמים והיעילים ביותר הוא להכין מהפירות האלו ריבה! ומה יותר מעולה מריבה שעשויה כולה מפירות יער נפלאים, חמוצים ומתוקים כאחד שמסוגלים להפוך כל מנה ארוחה או קינוח למשודרג בכמה וכמה מונים. ובשביל שנוכל הרשים את האורחים שלנו בריבה מעולה שכזו, מצאנו את המתכון המושלם הקליל והיעיל ביותר הכנה של ריבת פירות יער, כך שלא תצטרכו אפילו לשאול איך מכינים ריבת פירות יער.

איך מכינים ריבת פירות יער? שלבים ראשונים

כאשר מדובר בפירות יער או בכל פרי אחר, אחת ההמלצות המעולות היא שילוב של כמה פירות ביחד ובעיקר בפירות יער המאפשרים לנו מנעד רחב טעים ומעולה של טעמים. ריבה שכזו יכולה להתבצע גם על ידי פירות שהתעייפו במקרר וגם מקפואים, עם זאת מומלץ כי הפרי יהיה בטמפרטורת החדר לפני שאנו מתחילים כאשר הפעולה הראשונה תהיה מעיכה של הפרי בתוך קערה גדולה. אל המעיכה כמובן אפשר להוסיף סוכר לפי הטעם או לא להוסיף כלל. את ערבוב הפירות יש לעשות בצורה נמרצת ומהירה, כך שמסת הפירות תהיה מוכנה כולה להיכנס אל תוך סיר ולהתבשל.

זמן בישול והכנה

על מנת לבשל את כל הריבה מומלץ לעשות זאת בכלי עבה ושטוח, גם סיר פשוט יוכל לעשות את העבודה במקרה ולא נמצא כזה. לאחר שהכנו את העיסה נשפוך את כולה לסיר, לא ניבהל כמובן מהבועות שיאיימו עלינו בדקות הראשונות לחימום. עם זאת במהלך כל הבישול יש לשמור על אש נמוכה ולא להגביהה את האש בצורה קיצונית מידיי. אם אנו מרגישים כי הנוזל הפך ליותר מוצק משהיה, מומלץ לתת לעיסה להתקרר כמה דקות ולאחר מכן להניח חתיכה קטנה מהעיסה על משטח שטוח. לאחר מכן לוקחים סכין וחותכים את החתיכה לאמצע, אם הגושים לא נזלו לצדדים אלא הצליחו להישאר מוצקים סימן שהצלחנו להכין ריבת פירות יער, תהנו.