איך מכינים שייק פירות מפירות קפואים

אחד מהטרנדים הלוהטים שחדרו אל החך של כולנו בצורה מרעננת ובקש, הוא לא אחר מאשר שייק הפירות
שכיום נוכל להשיג כזה בכל קניון ומרכז מסחרי כזה או אחר. הטרנד הזה צובר תאוצה לא רק כי הוא קליל וניתן להכין אותו בעזרת כמה חיבורים לחשמל ופירות קפואים, אלא גם בגלל היכולת של פירות קפואים להיות כל כך מגוונים, טעימים ובריאים גם כשהם נשמרים במקפיא. אבל הטרנד זה יכול להיות לעיתים מבלבל בעיקר בגלל המגוון רחב והשילובים השונים שניתן להכין ולשתות, לכן אחת השאלות לקיץ הקרוב היא כמובן איך מכינים שייק פירות מפירות קפואים?

איך מכינים שייק פירות מפירות קפואים? בקלות

ראשית חשוב שנכיר מה נרצה להפיק מהשייק שלנו, האם הוא יהיה כתוסף לבוקר, כחלק מניקיון לגוף שלנו או אפילו סתם כדי לסתום "רעב קטן". כל אלו חשובים גם בכדי להבין על בסיס מה יורכב השייק, האם יהיה על בסיס מים ויסתמך על המעלות הנמוכות של הפירות הקפואים ולקבל סמיכות רבה? או על בסיס חלב ולקבל סמיכות חזקה ומרקם עמוק יותר. באשר למיצי פירות שונים, התחושה תצא במרבית השילובים יותר "מאווררת" בעיקר במיצים של פירות הדר.

מה נשלב?

השילובים יכולים לנוע סביב אותן שאלות, האם שייק ניקוי ירוק או ארוחת בוקר קלילה או שילוב של שניהם?
ובכן במקרים כאלו מומלץ להיצמד אל השייקים הירוקים ולהתבסס על הטעמים החזקים, אפשר לעשות זאת החל משילוב עלי מנגולד ותרד הנחשבים לעלים בשרניים ובעלי טעם דומיננטי ועד לשייק על בסיס תפוחים ושילוב של מנגו או נענע. אך לצד שילובי הצבעים ניתן גם לעשות שייקים המתבססים על הפעולות והתרומה של כל פרי לגופנו, כך למשל נוכל לעשות שייק "כתום" המורכב ממנגו, גזר, מלון ואפילו אפרסק הנחשבים לבריאים עבור כמה מערכות שונות בגוף.

לפני אימון? אחרי אימון? עם חלבון? בלי חלבון?

כל השאלות האלו יוכלו לקבל מענה כאשר נצליח לענות מה היא המטרה שלנו מהשייק, כאשר יש כאלו הנהנים ממנת שייק עמוסה בפירות, פקאנים ושקדים על בסיס חלב ויש כאלו הזקוקים לשייק על בסיס מים ופירות "קלים" כמו מלון או בננה.