איך מפשירים פירות יער קפואים

כל פרי וירק שאנו אוכלים משמש עבור תפקוד כזה או אחר בגוף שלנו, בין אם מדובר במנגו או סלרי ועד ללפת, כל אחד מהם ומסוגיהם מסייע ועוזר לחלקים ולתפקודים אחרים. כך למשל המנגו יעיל עבור בעיות מעיים, ראיה ואפילו מעולה לחידוש העור. אבל בעת השימוש בכל אלו מומלץ לוודא כיצד אנו משתמשים בהם על מנת להפיק את המיטב עבור המנה שנבקש להכין, כמו למשל בניסיון להפשיר פירות יער קפואים.
פעולה זה יכולה לא פעם לגרום למבשלים ולאופים הקטנים מפח נפש, לכן במאמר הבא תוכלו למצוא את הדרך היעילה להפשרה של פירות יער קפואים לפני שימוש.

איך מפשירים פירות יער קפואים- כל השלבים

בשיטה זו חשוב לזכור כי ניתן להפשיר בכל פעם כמות אחת אשר תהיה שווה לכוס סטנדרטית, אבל לפני כן נכין צלחת עם ריפוד מגבות נייר ונניח את פירות היער על הצלחת. חשוב לשמור על מרווחים שבין הגרגרים ופירות היער השונים, על מנת שלא ידבקו בזמן ההפשרה או יתעוותו בדרך כזו או אחרת. לאחר שפרשנו את כל הפירות נכניס אותם אל המיקרו, בנקודה הזו חשוב לדעת כי לכל פרי יער מתאים זמן הפשרה שונה.
תותים לוקחים 2 דקות להפשרה, אוכמניות כשלושים שניות עד להפשרה ופטל שחור עד לדקה, עם זמן ההפשרה אמורים הפירות להיות מופרדים ומוכנים לשימוש.

שימושים בפירות יער מופשרים

כאשר נוסיף פירות יער אל סלט, תבשיל או אפילו כקישוט לאחד המטעמים לארוחת שישי הקרובה מומלץ שנרים את הפירות שהופשרו בצורה עדינה. עם זאת חשוב לזכור כי זמן ההפשרה "מקצר" את חיי הפירות והם יראו הרבה פחות טריים לאחר תקופת זמן קצרה, לכן חשוב לבצע את פעולת ההפשרה בסמוך לזמן ההגשה או הבישול על מנת לנצל את האפקטיביות שבפירות היער. ולמרות שהפשרה זו תאפשר זמן מוגבל בהכנה של מטעמים מבוססי פירות יער, כאשר מדובר בשימוש של פירות יער עבור עוגות או מפינס על כל סוגיהם, ישנה אפשרות לעשות שימוש באוכמניות ללא כל צורך בהפשרה או בזמן המתנה עד לרגע השימוש.