למה פירות יער טובים לבריאות?

לא מעט מבין המאכלים שאנו אוכלים מסייעים לנו בצורה כזו או אחרת לתפקוד הגוף שלנו, בין אם אנו אוכלים בננה המסייעת לקיבה, לעור ולעיניים ובין אם אנו אוכלים כרוב השומר על עיכול מדויק יותר לקיבה והמעיים.
הפירות והירקות נחשבים לתרופות הטבעיות של הגוף, ובשנים האחרונות נראה כי דווקא פירות היער מקבלים יותר ויותר כותרות בנוגע לסגולות הרפואיות שלהן. לכן אין זה פלא שאנו רואים עוד ועוד מאכלים שונים המתבססים על פירות יער, לא רק מאכלים אלא מנעד רחב של שייקים טבעיים ובריאים המתבססים על סגולותיהם של פירות אלו.

למה פירות יער טובים לבריאות? בגלל הכל

טוב זו אולי אמירה די פשטנית אבל פירות יער מתגלים כיעילים עבור מגוון רחב של איברים בגוף האדם, בין אם אלו התותים שבאכילתם נוכל לקבל חומר השומר מפני זיקנה על המוח ובין אם אלו אוכמניות על כל סוגיהן שנמצאו מעולות עבור דלקות פנימיות ואפילו לעיכול בריא יותר. מחקרים עוד הוסיפו כי פירות היער בין אם טריים או קפואים, מצליחים לשמור גם על שורה ארוכה של מדדים בגוף, החל ממאזני סוכר של חולי סכרת וכאלו שאינם חולים ועד לכאלו הסובלים מכולסטרול גבוהה. כל הפרמטרים הללו הופכים פירות היער אולי לתשובה המעולה עבור המחלות המערביות הכוללות השמנה וכולסטרול גבוהה, יחד עם טעם מתוק ומלא יתרונות בריאותיים.

מה אפשר להכין עם פירות יער?

עם הפופולריות שרק עולה בשנים האחרונות, הזמינות הכמעט תמידית של מרבית מפירות היער נהפכו אט אט למוצר הכי מבוקש בכל המטבחים. נוכל לטעום מפירות יער דרך קינוחים מעולים, החל ממוס פירות ועד לפאבלובה ונוכל גם להנות ממנות גורמה, שייקים מרעננים, סלטים מגוונים ואפילו מאפים מלוחים המתבססים על פירות יער. המנות הללו מניחות את פירות היער בעמדה לא רק של בריאות, אלא גם בעמדה טעימה ומושלמת עבור כל ארוחה שתעזור לנו לא רק דלקות פנימיות אלא גם תשפר את הטעם שלנו בצורה מושלמת וייחודית. לכן אם אנו מבקשים להוסיף פרי טעים ובריא לארוחה שלכם, קחו את פירות היער בחשבון.