מה עושים עם פירות יער קפואים

עולם הקולינריה והבישול הלכו והתפתחו בשנים האחרונות, החל מאינספור תוכניות בישול שונות ומשונות ועד למתכונים חדשים וטעמים שהפכו לשגורים אפילו בחטיפים האהובים על כולנו. אך מבין שלל השינויים המבורכים והטעמים שהצטרפו אל חיינו, הצטרפו גם חומרי גלם ישנים חדשים והם אלו לא אחרים מאשר הפירות הקפואים. מוצרים אלו היו קיימים תמיד, אך עם הפופולריות הגדלה שבפירות קפואים גדלו השימושים והמתכונים בהם נעשה במוצרים הקפואים. אך עם ריבוי כל כך גדול בפירות קפואים בין מקפיאי הסופרים, מומלץ לדעת מה עושים עם פירות יער קפואים למשל ועד כמה ניתן להנות מהם.

מה עושים עם פירות יער קפואים? בריאות

לא הרבה אנשים יודעים אבל פירות יער קפואים נחשבים למזונות מעולים, לא רק שהם עמוסים בוויטמינים ומינרלים הכרחיים לגוף שלנו אלא שהם נמצאו כמעכבי מחלות סרטניות, מאזני חומציות ובעלי מגון רחב של יתרונות רפואיים. בלא מעט מחקרים שנעשו לאחרונה סביב היכולת של הפירות הקפואים, נמצא כי הם גם עמוסים בסיביים תזונתיים ועוזרים בשמירה על מערכת העיכול. עם זאת הם נמצאו מעולים גם לכאלו הסובלים מחוסר איזון בדם או בתגובות אינסולין טבעיות. וכמובן אך שכחנו את היכולת של פירות היער להוריד את רמת הכולסטרול בגוף ואפילו להילחם בדלקות פנימיות! לכן אין פלא שאחד מהדברים שאפשר לעשות עם אוכמניות, הוא בעיקר לשפר את הבריאות.

קינוחים, שייקים ואפילו מאפים!

באשר לעולם הקולינריה והפירות הקפואים, נוכל למצוא מנעד רחב ועשיר שבו עושים שימוש ניכר בפירות קפואים. החל משייקים "אדומים" המלאים במגוון של פירות יער טעימים ומרעננים ועד לפחזניות, עוגות גבינה רגילות וטבעוניות, פבולות, מאפינס, פנקייקים, כדור אטלס ועוד מגוון רחב ועשיר של טעמים מתקתקים ונהדרים המשלבים גם פירות יער ועוד טעמים אחרים ועשירים. פירות היער בין אם קפואים או לא יכולים להיכנס כמעט לכל בישול, בין במאפה מילוי גבינה מלוח ועד למעדני פירות טבעוניים ומעולים. לכן הפירות הללו הפכו להיות כל כך שכיחים, לא רק כי הם בריאים ברמות היסטריות אלא גם בגלל שהם מתאימים כמעט לכל מאכל.